Zatraktivníme nemovitost

Homestaging

Než začneme nemovitost nabízet kupcům, poradíme vám, jak byt či dům na prodej lépe připravit (homestaging). Nemovitost upravíme tak, aby si kupec dokázal představit, že si splní své sny o bydlení a v nemovitosti najde místo pro svůj životní styl.

Profesionální fotografie

Vaši nemovitost profesionálně nafotíme, abychom ji mohli ukázat zájemcům věrným, ale pozitivním způsobem. Každá nemovitost má své kladné i záporné stránky. Kombinace profesionálních fotografií a homestagingu až trojnásobně zvedá šanci zaujmout solventního kupce.

Energetické štítky

Při prodeji nemovitosti potřebujete průkaz energetické náročnosti budovy (PENB). PENB ukazuje, kolik energie spotřebujete běžným užíváním budovy, a získáte také doporučení, jak aktuální situaci zlepšit. Vybrali jsme pro vás partnera (společnost PKV), který energetický štítek zhotoví kvalitně a ušetří vám starosti se sháněním podkladů.

Rozdíl mezi profesionální a neprofesionální prezentací

Prezentace vaší nemovitosti musí zaujmout zejména po emoční stránce. Lidé se rozhodují na základě emocí a logické uvažování hraje menší význam. Co to znamená? Už na první pohled si zájemce musí vaši nemovitost zamilovat a zapamatovat. Nezastupitelnou roli při tom hrají fotografie nemovitosti.
Otestovali jsme, jak lidé reagují na stejnou nemovitost prezentovanou v různé kvalitě. Ukázali jsme respondentům profesionální a neprofesionální prezentaci nemovitosti. Respondenti následně odpověděli na otázky: Za kolik byste tuto nemovitost koupili? a Měli byste zájem jít si byt prohlédnout? Výsledky prokázaly, že způsob prezentace má podstatný vliv na prodej i chuť lidí jít si nemovitost prohlédnout.