Broker Consulting a mBank otevřely první společné obchodní místo OK POINT

Finančně poradenská společnost Broker Consulting a mBank otevřely první OK POINT. Ten nabízí na jednom místě nezávislé finanční poradenství a realitní a bankovní služby včetně OK bankomatu.

Projekt je postaven na franšízovém modelu. Jde o unikátní koncept obslužného místa pro stávající i nové klienty Broker Consulting a mBank. Oběma společnostem OK POINTy umožní oslovit nové skupiny zákazníků.  

„Náš OK POINT je ve své komplexní nabídce z pohledu klienta jedinečný a navíc představuje zajímavou podnikatelskou příležitost pro naše franšízanty. Vidíme zde silnou trendovou záležitost, jsme první s takto postaveným konceptem. V zahraničí už podobná obchodní místa fungují a jsou velmi úspěšná,” uvádí Petr Hrubý, generální ředitel Broker Consulting.

První OK POINT se nachází přímo v centru Prahy v Petrské ulici. Jeho franšízant Rudolf Rentsch investoval v souladu s jednotným designovým konceptem, podle kterého budou postaveny všechny OK POINTy, zejména do vybavení a stavebních úprav. Návratnost investice očekává do půl roku.

“Kromě produktů mBank budeme nabízet i produkty jiných poskytovatelů. Tím se budeme zásadně lišit od klasických bank i dalších konkurenčních projektů,” říká Rudolf Rentsch.

Broker Consulting a mBank chtějí mít koncem roku 2016 celkem dvacet OK POINTů. Podle Petra Hrubého by ale tento počet mohl být dosažen už začátkem podzimu 2016. “Nyní jednáme s 90 vážnými zájemci o otevření,” dodává Hrubý s tím, že do konce roku 2017 by mělo fungovat celkem sedmdesát OK POINTů.

Na každém OK POINTu budou klientům k dispozici dva až tři stálí zaměstnanci, samoobslužná zóna a bankomaty, které v průběhu příštího roku umožní jak výběr, tak vklad hotovosti. Broker Consulting očekává, že to bude důvod zájmu také živnostníků, kteří v OK POINTech najdou řešení pro rodinné i „firemní“ finance.

Pro mBank znamená spuštění strategického partnerství s Broker Consulting jeden z důležitých kroků na cestě k dosažení počtu 700 000 klientů během následujících tří let. „V České republice se pro mBank rozhodlo již zhruba 570 tisíc klientů a díky nim jsme největší digitální bankou v České republice. Spolupráce s Broker Consulting pro nás znamená oslovení dalších klientů, kteří dávají přednost poradenskému modelu. To přesně zapadá do našeho plánu oslovovat s naší nabídkou další segmenty klientů,“ vysvětluje Paweł  Kucharski, generální ředitel mBank pro Českou republiku. 

 

Klienti budou mít v rámci nezávislého finančního plánování v OK POINTu také na výběr z investičních, pojistných a dalších finančních produktů. mBank touto spoluprací oslovuje nový typ klientů, pro které je důležitý kontakt se svým finančním konzultantem. Pokud však nabídka mBank klienta z jakéhokoli důvodu neosloví, Broker Consulting zprostředkuje i jiné bankovní produkty.