Asistent

Přejete si nastartovat svoji profesní budoucnost v dynamickém oboru a stát se součástí mladého týmu jedné z největších a nejžádanějších českých společností působící na trhu finančního plánování? Jste na správném místě.

Co je náplní práce asistenta obchodního oddělení?

Především vytváření podmínek, příprava materiálů a kontaktů pro konzultanty obchodního oddělení. Po zkušební době a zapracování máte možnost profesního a odborného růstu v rekvalifikačním programu společnosti.

Hodnoty, které Vám přináší práce u nás

  • informační zázemí centrály společnosti
  • know how - víme jak na to - náš způsob práce je prověřen úspěšnou praxí
  • profesionální  a motivující pracovní vztahy
  • motivující odměny
  • možnost profesionálního růstu po zkušební době
  • sociální program

Co od Vás očekáváme

  • schopnost učit se novým věcem
  • schopnost přizpůsobit se novým podmínkám
  • vysoké pracovní nasazení
  • schopnost spolupracovat s nadřízeným
  • komunikační schopnosti
  • profesionální přístup

Zaujala Vás tato pozice? Vyplňte níže uvedený formulář a přidejte se k nám!

Odesláním tohoto formuláře souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů

CAPTCHA
Ochrana proti spamu, opište níže uvedené znaky
Obrázkové CAPTCHA
Vložte znaky zobrazené na obrázku.