Pár řádků, které dokáží ušetřit tisíce korun

V dnešním příspěvku pro Vás máme zamyšlení nad jednou marketingovou metodou, která ze zákazníků, kteří mají po „výhodné“ koupi pocit vítězství, postupně a nekompromisně dělá poražené. Neskočte na lep nabídkám nízké ceny i Vy.

V marketingových kruzích je známá pod pojmem „hook and bite“. Strategie, kdy Vám prodejce či pracovník marketingu nabídne zboží za nízkou cenu s tím, že následně na Vás vydělává na poplatcích, sankcích apod. U automobilů se pak můžeme setkat s chováním, kdy automobilka nabízí nové vozy s nízkou cenou, ovšem pořádně vysokými cenami náhradních dílů.

A stejně jako byste si zřejmě nekoupili vůz, jehož náhradní díly jsou několikanásobně dražší, než u konkurence, určitě nepreferujete ani:

  • hypotéky s nízkou úrokovou sazbou, ovšem minimem služeb s tím, že zbytek si musíte draze dokoupit
  • běžné účty, u kterých je nulový poplatek za vedení podmíněn aktivitou, kterou jste jen těžko schopni splnit
  • „obyčejné“ životní pojištění, které Vás ve skutečnosti téměř vůbec nechrání, kdy si postupem času musíte další krytí pořizovat za vysoké ceny

 Cena je nepochybně důležitá, nikomu se nechce platit ani korunu navíc. Jenže, na cenu byste měli hledět u „komodit“, nikoliv produktů, které je jen těžko možné porovnat (proto je tak snadné prodat velmi levné pojištění, zákazník nemá téměř žádnou šanci si porovnat jeho cenu s odpovídajícím životním pojištěním od konkurenční pojišťovny).

Při výběru finančních produktů si tak nejdříve vyberte vhodné řešení (co do rozsahu krytí, doplňkových služeb apod.) a následně si můžete zjistit, u koho toto řešení dostanete levněji. Porovnávejte přitom i úroveň následného servisu. Bude se s Vámi poradce, se kterým smlouvy uzavřete pravidelně scházet, aby Vám průběžně doporučoval jejich úpravu (např. umístění peněz z ukončeného programu životního cyklu), nebo o něm uslyšíte jen do doby, než svým podpisem na smlouvě stvrdíte svůj zájem o tyto produkty?

 

Spravujte své finance správně -  s vítězem největšího testu finančních poradců. Kontaktujte nás prostřednictvím níže uvedeného formuláře s žádostí o bezplatný a nezávazný návrh finančního plánu

Červené hodnoty jsou povinné

Odesláním tohoto formuláře souhlasím s podmínkami ochrany osobních údajů